tirsdag den 10. juli 2012

Fødselsdag på matriklen...

Nåhmen.... vind og regn i ansigtet er jo osse en "frisk" måde at starte dagen på. Fødselsdagshunden - nu 3 år - lod sig ikke anfægte af vejret, så hvorfor sku' jeg??

Og helt ærligt... med spørgsmål som; "skal drengebarnet omskæres?", "er det ok at gå efter sin drøm og skære ned på familiens goder?" og ikke mindst "kan det lade sig gøre at ha en affære, få et barn og beholde både den tidligere og den kommende familie?" var der jo nok at forholde sig til som slet, slet ikke havde med vejret at gøre.




Skal måske - bare for en god ordens skyld - ile med at sige at dilemmaerne IKKE var egne, men derimod "Mads og Monopolet" som podcast. For mig et program der spiller på mange tangenter; jeg kan skrupgrine (osse selvom jeg går der helt alene...) blive berørt, forarget (nogen gange føler jeg mig temmelig sippet), blive eftertænksom og "blive flyttet". For bare at nævne noget.

Nogen gange virker svaret på et problem så helt igennem åbenlyst. for mig. Alligevel er dét at lytte til de andre synspunkter der findes, og diskussionerne i panelet, med til at give andre nuancer. Også selvom jeg ender ud med at mene det samme som jeg startede med. At dilemmaerne så ikke er egne... tjahh... Ofte overgår virkeligheden simpelthen fantasien så jeg "nøjes med egne dilemmaer".

Tirsdagsaften-hygge fra Anne-Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar