torsdag den 27. december 2012

Ved at være mæt...

D. 27 har betydet plads til fortsat hygge.... Vi havde ligeså lige stillet an til et spil Partners som kræver fire spillere, da telefonen bimlede og Manden blev kaldt afsted på arbejde. Dét skulle ikke forhindre os andre i hverken spil (som så istedet blev Rumikubb) eller dertilhørende fad med småkager og "andet godt"....


Som det går hvert år, kan jeg mærke jeg begynder at være "mæt"; af alt det gode og lækre, det velsmagende og det som sætter sig. Det gør det heldigvis lidt nemmere når der snart skrues ned for blusset igen. "Mæt" er jeg også ved at være af pynten hid og did, men det får lige lov at "være" lidt endnu. Også den lille lyn-dekoration på bordet. Jeg så i et indlæg hos hende her, et bloklys med englevinger og da jeg pludselig stod med et par englevinger fra gemmerne var jeg nødt til at gøre kunsten efter :-) Synes ideen er rigtig sød.

Jeg kan mærke jeg snart trænger til lidt krea igen... har netop meldt mig til et on-line kursus som jeg håber at kunne starte på en af de nærmeste dage. Nu må vi se om andre ting trænger sig mere på - så løber kurset jo heldigvis ingen steder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar