lørdag den 22. juni 2013

En medalje af diamant og en donation...

Jeg har fået en diamant-medalje....og du kan få det samme. Hvis du holder af at gå (eller løbe :-)) Så jeg ville lige gøre lidt reklame for den her app, da jeg synes det er en rigtig fin idé. App'en hedder "Gå for hjertet" og kort fortalt donerer Becel 1 kr. pr. kilometer (man går eller løber i resten af 2013) til forskning i kvinders hjertesygdomme. Og for nogle kan det altså godt blive til mange kilometer. Og dermed mange penge doneret.


Som det ses har jeg, siden download af app'en doneret lige godt 300 kr. Ved at gå. Og altså selv få min daglige motion. Win-win - eller noget :-) (de gange telefonen ligger hjemme på hylden istedet for i lommen tæller jo desværre ikke med - hhmmmm...) Nååhmen - skynd di at hente app'en. Hvis du ikke har den i forvejen, that is. På med skoene og ud. Det går nok an at vente til imorgen. Det ér trods alt lørdag aften. Og det regner. Fortsat rigtig go' weekend - med eller uden app. Ps; har du en yndlings-app??

4 kommentarer:

  1. Det lyder da herligt. Gad vide om den også kan bruges selvom man bor i udlandet, jeg kigger efter, for det ville da være genialt! Tak for tippet :-) Et af mine yndlings app's er faktisk Endomondo ;-) (en sport app)
    Rigtig god St.Hans

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Nola - som jeg skrev til Anette så tog Krea Camp'en lidt hårdt på kræfterne, men nu er der lidt strøm på batteriet så jeg vil skynde mig at svare dig :-) Måske så du at osse Anette nævner Endomondo (som osse mine unger bruger) men jeg håber du kan bruge gå for hjertet i hos dig - kan godt lide tanken om de mange penge det samlet kan give i donation! Håber der er dejligt hos dig...

      Slet
  2. Tillykke med diamanten og al den friske luft :o)
    Lyder som en god app. Hvis man alligevel er ude at røre stængerne lidt, kan det jo ligeså godt gå til et godt formål, så jeg skal lige have den tjekket ud.
    Hjemme hos os bruger vi Endomondoen for at holde styr på kilometerne. Særligt for at motivere vores to børn (hhv. 11 og 8) til at få gået eller cyklet lidt mere. Der kan godt gå lidt for meget spil og tv i den nogle gange. Men bevidstheden om, at der holdes styr på kilometerne, virker altså ret godt. Og siden marts har de sammenlagt cyklet/gået 224km hver. Måske det kan blive til endnu flere kilometer, hvis de ved, de kan få en 'Diamant medalje' ;o)
    Med ønsket om en dejlig søndag aften. Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld Anette....Krea Camp'en slog luften ud af mig :-) så jeg ved ikke helt om du læser det hér men rigtig go idé at motivere ungerne med det - det vil jeg da osse få min yngste til. Ved slet ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på det!!? Dooh...til mig selv :-) :-)Tak for ideen...

      Slet