tirsdag den 18. juni 2013

Godt med godt på...

Weekenden har budt på GODE blandede oplevelser; fredag fik jeg min fødselsdagsgave fra "vores ekstra familiemedlem" - først fiske-fodbad (det kildede heldigvis ikke så meget som jeg frygtede :-) :-) ) - og herefter frokost og skøn italiensk is som afslutning. SKØN måde at bruge fredag formiddag på!!!


Lørdag var der rock i Holstebro. Vi nåede nogle super timer i solskin - fedt med en Mand som pligtskyldigt slæber solvogn med til sin kone år efter år efter..... Og okay....vejret KUNNE ha været bedre. Programmet har osse før været bedre :-) Men selskabet med gode venner - dét var ligeså godt som det plejer at være!!! Pludselig øjnede jeg de hér grønne rør (måske havde jeg også en enkelt eller to igennem fingrene ;-) ) og de måtte samles sammen: "DE må kunne bruges til noget!!!!" I stil med glassene fra vanille - men synes den grønne farve er rigtig fin og faktisk burde jeg jo have taget flere med hjem. Ærger manden sig??! Næppe :-) :-)


Søndag aften var hyggelig koncert på Staby efterskole med Mellemste Bukkebruse som trommeslager - så glad (og stolt) jeg bliver :-) :-) Mandag var sofa-dag blandt andet med blog læsning.... her opdager jeg, at jeg sammen med en håndfuld andre kreative kvinder, skal besøge Tina Dalbøge næste uge. Mandag til tirsdag til alletiders krea camp hjemme i privaten. Er det ikke bare fantastisk!!??? Jeg glæder mig simpelthen SÅ meget. Det kommer I helt sikkert til at høre mere om.... Så ugen er skudt godt igang. Og solen skinner fra en skyfri himmel - Life*Is*Good!!!

3 kommentarer:

  1. Sikke et skønt med skønt på indlæg. Sommerklare fusser, italiensk is og god musik i ørerne så kan det vist ikke blive bedre. Super smukt billede af en dejlig koncertdeltager! Ih stort tillykke med med pladsen hos Tina Dalbøge - Hold nu op det blir da helt vildt med sådan nogle kreative kvinder! glæder mig til at se hvilket kreativt festfyrvækeri I får kreeret:-) Ha en smuk aften

    SvarSlet
  2. Hvor er du SØD med sød på Mette :-):-) Det VAR altså svært at få det ret meget bedre :-)

    Jeg kan slet ikke forestille mig at kameraerne ligger stille hen - medmindre vi bare RÅ hygger, kreerer, hygger og.... Nej...selvfølgelig bliver det vi laver foreviget. Og HOLD OP hvor jeg glæder mig!!! Ha en rigtig dejlig weekend Mette... (og stort tillykke med at være kommet i Boligliv. SEJT!)

    SvarSlet
  3. skønt med sådan en weekend hvor ALT passer :-)
    Er spændt på at høre mere om din krea-camp - nyd det og hent en masse ideer med hjem :-)

    SvarSlet