tirsdag den 10. december 2013

Træer af glas, keramik - og så lige lidt flere...

Jeg skulle lige jule lidt ekstra med min Gelli Plate. Efter at have lavet "stjerne-billeder" kom jeg til at se, at der på opslagstavlen manglede liiiige "et-eller-andet". Kahlers juletræer, ditto af glas - det kaldte på endnu en omgang træer. Men på en anden måde.


Klippe, klippe i en reklame. Træer i 4 forskellige størrelser blev trykt i forskellige farver. Lidt snekrystaller og et ønske om en jul fyldt med glæde. Det eneste jeg er lidt ærgerlig over, er at dét malertape jeg kanter af med ofte trækker noget af papiret med. Ikke synligt når det hænger på tavlen (ej heller, hvis det kommer i en ramme) men lidt ærgerligt. Er der nogen der kender tape som slipper let??

Ha' en dejlig december uge derude....


I link this post to the December Gelli Print Party at Carolyn Dubes blog A Colorful Journey.

English recap: Wanted ekstra trees to go with the ceramic and glass trees on the shelf. Made stencils and masks from junk mail; 4 different types of christmas trees and pulled out my Gelli Plate. Added littele snow flakes and a wish for a christmas filled with Joy.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud Anne-Mette!
    Når jeg skal have noget dækket af, bruger jeg som regl bare washi-tape fra Søstrene Grene. Det fungerer rigtig godt og koster oftest kun 6-7 kr pr. rulle. Bruger samme tape til at fastholde mine dies i BigShot'en...fremragende.
    Ønsker dig en dejlig uge. Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Kære Anne-Mette ;o)
    Smukke billeder og smuk opsætning med juletræer.
    nej, jeg har desværre ingen gode ideer og drysse om mig med. Håber at du finder en løsning, for jeg forstår godt, at du ærger dig.
    Har været lidt optaget på det sidste, men begynder at vende tilbage …
    knus, Hanne

    SvarSlet
  3. I adore the way you arranged your great Gelli printed trees! So elegant with the gold too! Thanks for sharing with the party!

    SvarSlet
  4. Anonym16.38

    Your trees a beautiful. Try using masking tape but first put in on a piece of fabric. It will pick up lint and the not be as sticky.

    SvarSlet