onsdag den 26. juli 2017

#pludseligtilbageudafdetblå

Jeg ved egentlig ikke hvorfor..... eller måske gør jeg. Lidt. Altså hvorfor jeg pludselig stoppede med at blogge. Jeg tror det startede med at være sommer. Ferietid. Og da ferien var over alle bjerge var lysten til at blogge det samme. Jeg følte mig presset. Af  sig selv.


Til hele tiden at skulle "finde på". Eller måske ikke så meget dét med at finde på, for jeg var jo stadig kreativ. Måske mere dét med at skulle tage billeder, redigere, skrive tekster. Derudover benarbejdet i ft. at få flere til at læse bloggen. I starten tænkte jeg vel at dette var uden betydning. Det kunne jeg bare pludselig mærke at det ikke længere var. Samtidig med var Instagram et socialt medie som vandt større og større indpas. Fordi det var hurtigt. Og nemt. Dette "nye" medie (jamen....det var det altså dengang ha ha ha)fik betydning på mange blogge. Incl. min. Det ene med det andet så forsvandt lysten for mig.


Som sagt fortsatte jeg med at være kreativ. Min fysik forringedes yderligere, så hvor jeg tidligere malede billeder blev dette sværere for mig. Jeg ville stadig gerne bruge mine hænder, lege med farver og sammensætte ditto, udtænke motiver, afprøve teknikker osv osv. Jeg blev inspireret af en af mine læsere fra dengang; Den søde Anette med bloggen Happymade. Og jeg begyndte at lave kort.


And the rest is history som man siger. Jeg maler stadig lidt af og til. Laver også af og til collager. Men mest kort. Scrap har jeg lært det hedder; den der leg med papir, blæk, stempler og die cuts som jeg elsker at hygge mig med. I ft. fysikken er det lidt mere overskuelige projekter end store billeder. Jeg har "udrettet noget" når dagen er omme. Haft det sjovt i værkstedet (som vist var under opbygning da jeg pludselig forsvandt. Det er færdigt nu - og jeg elsker at være derude!! Og nyder at jeg bare kan gå derfra og lukke døren når jeg ikke kan mere. Og næste gang ligger projektet stadig klar)


Nå.... men Anette har haft travlt. Hun har startet sin egen lækre webshop med masser af produkter til at lænse enhver pung, hvis man er til scrap og deslige. Da butikken Happymade.dk fyldte 1 år annoncerede Anette et designteam til butik og blog. Og jeg er en af de heldige som fik invitationen til dette hold. Jeg blev SÅ glad og stolt over tilbuddet!!!! Wauuuu!!!


Så for fremtiden blogger jeg sammen med en flok dygtige kvinder,hver lørdag,på Happymades blog. Altså...vi skiftes til at have indlæg på om lørdagen. Dét betyder indlæg hér på samme dag. Om der kommer flere hist og pist må tiden vise. Jeg har ihvertfald lovet mig selv ikke at ødelægge "morskaben"



Håber vi ses - Hér og/eller dér :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar